dinsdag 3 december 2013

New: UGGs


Vorige donderdag was het mijn verjaardag en daarbij horen natuurlijk cadeautjes! Eerst was ik van plan om al mijn cadeautjes in één grote blogpost te zetten, maar omdat ze zo leuk zijn laat ik ze allemaal in aparte artikels zien, te beginnen met deze Uggs.



Deze Uggs waren het cadeautje van mijn lieve papa! We hadden afgesproken om na de les in Brussel samen een cadeautje te gaan zoeken. Ik dacht dat we eerst wat winkels zouden afgaan en ik dan uiteindelijk naar huis zou gaan met een paar kleren van de H&M, maar niets is minder waar. Mijn papa nam me namelijk meteen mee naar een winkel waar ze Uggs verkochten en stelde voor dat ik hier een paar uit zocht.


Ik koos uiteindelijk voor mooie bruine Uggs, speciaal voor in de winter. Je voeten zouden er namelijk in warm moeten blijven tot -20°C. Ook vind ik de zool/onderkant iets steviger dan die van andere Uggs. De binnenkant is helemaal gevuld met lekker warme wol.


Wat ik ook zo leuk vind aan deze Uggs is dat er aan de achterkant een mooi, origineel stiksel is wat me doet denken aan iets indiaan-achtig. Ik zie de winter helemaal zitten met deze schatjes aan mijn voeten!





Quote: There will always be a reason why you meet people. Either you need them to change your life or you're the one that will change theirs.

29 opmerkingen:

  1. Lovely Pair!

    Love Kyra
    www.kyras.de

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf geen grote fan van UGGS, maar wel tof hoe ze de indianeninvloeden erin hebben verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke Uggs! Een heel fijne cadeau van je papa! :) liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Cadeau! Ik denk dat je er veel plezier van gaat hebben tijdens de winter! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk cadeau, inderdaad lekker warm voor de winter! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat ik niet zo'n fan ben van Uggs meer, vind ik deze variant een stuk stoerder! En ze lijken me heerlijk zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dat streepje aan de achterkant inderdaad erg mooi! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aah die zijn echt mooi! Ik heb zelf geen uggs en ik roep ieder jaar weer dat ik ze wil xD Als ik toch een paar zou kopen zouden deze een hele goede kans maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze uggs zijn echt heel leuk! Je bent goed verwend dus:)
    liefs,
    rosannevandierenn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn mooi! Leuk ook met dat achterkant detail! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben eigenlijk niet zo'n fan van zulke schoenen, maar wat lijken ze me heerlijk! Ik heb ook goedkopere versies, heerlijk voor koude dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind zelf uggs niet zo. vooral niet bij mezelf maar ik vind deze wel iets hebben. zou ze zelf niet dragen maar vind ze wel mooier dan de orginele uggs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een late gelukkige verjaardag, geen fan van uggs maar ze zijn lekker warm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze echt mooi! En nog een hele late gelukkige verjaardag toegewenst! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. uggs zijn niet helemaal mijn ding, maar ze zijn wel lekker warm!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt mij heerlijk om zo'n lekker warme boots te hebben & ze zien er nog eens leuk uit ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze zijn ook leuk! Alles is beter dan de classics! X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben echt geen UGGs van, maar dit paar ziet er nog wel leuk uit, met dat detail :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Guauuu!! love it, morepover here in Madrid is very very very cold...pfpfpfpfpffff :D Kisses from Spain

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Nu ben ik ook wel benieuwd naar de rest ;)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh ze zijn echt mooi! De 'standaard' modellen vind ik altijd zo saai en een beetje lomp maar deze zien er echt supergoed uit, vooral met miniprintje aan de achterkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo warm, helemaal klaar voor de ijstijd lijkt me! Handig dat dit een hogere variant is waardoor je nog wat extra warmte krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk! Ik heb ers ook pas gekocht omdat ik zo last heb van koude voeten

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke laarzen! Vooral die stiksel op de achterkant.

    BeantwoordenVerwijderen