dinsdag 25 november 2014

My Birthday Wishlist


Ik kijk er niet zozeer naar uit om een jaartje ouder te worden, maar vrijdag is het toch echt zover want ik ga van de 19 naar de 20jaar! Voor mij is een verjaardagslijstje geen lijstje van cadeautjes dat ik wil krijgen, maar eerder een lijstje van wat ik in het volgende jaar wil aankopen. Dus hier is die dan: Mijn Birthday Wishlist.


Een camera stond vorig jaar ook al op mijn wishlist. Jammer genoeg moest ik het gespaarde geld voor een ander "luxeproduct" gebruiken. Dus begin ik dit jaar gewoon weer opnieuw. Geduld is een mooie zaak toch?


Sinds ik een review las op de blog van DramaQueen922 van dit boek staat deze ook op mijn wishlist. Het verhaal spreekt me erg aan en ik zocht ook al een tijdje naar een leuk boek in het "fantasie" genre. Liefst wacht ik tot dit boek ook verkrijgbaar is in het Nederlands, maar ik ben echt heel nieuwsgierig naar dit boek dus zal ik misschien toch de Engelstalige versie kopen. Mijn Engels is er eigenlijk wel goed genoeg voor, dus waarom ook niet.


Mijn favoriete armband is degene waar alle tekens van de verschillende sterrenbeelden opstaan. Ik vind hem gewoon geweldig en omdat ik ook sterk geloof in de eigenschappen van sterrenbeelden past hij gewoon ook goed bij me. Toen ik deze leuke ring dus tegenkwam op de website van Mini In The Box was ik ook meteen verkocht.


Een andere accessoire dat ik graag wil is een Crystal halsketting en het liefst een simpele doorzichtige. Omdat ik deze nog niet in de winkel ben tegengekomen en nog niet het gewenste model heb gevonden op een webshop, blijf ik nog maar even doorzoeken.


Al een hele tijd ga ik naar de New Look, zie ik dit schatje hangen en neem ik hem niet mee. Shame on me, want deze cardigan staat echt wel op mijn wishlist. En nu hij ook nog eens aan de helft van de prijs is zal ik snel eens een bezoekje brengen aan deze winkel.

Dit jaar wordt het jaar dat ik eindelijk het bekende toilettafeltje van Ikea koop. Al jaren wil ik hem en nu mijn broer uit huis is, is er ook meteen genoeg plaats om hem te zetten. Hopelijk wordt dit leuke tafeltje dus snel de mijne.


Wat ik als laatste ook heel graag zou hebben is een platenspeler. Platen zijn weer helemaal terug van weggeweest en daar ben ik ook ontzettend blij mee. Thuis hebben we wel al een platenspeler, maar omdat die van mijn vader is en heel ingewikkeld in elkaar zit zou ik graag een simpel modelletje hebben. Laat de zoektocht dus maar beginnen.



30 opmerkingen:

  1. wat een mooie wishlist! en die kettingen gaaf!! zou ik ook wel willen ja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ring ziet er erg leuk uit! Ik ben ook aan het sparen voor een nieuwe camera, geduld is inderdaad een mooie zaak! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi wishlist zeg! Die toilettafel is zo leuk! Maar de camera is natuurlijk ook gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh een camera is altijd goed, hihi. Dat vest van New Look lijkt me ook écht heel fijn. En die kaptafel wil ik ook wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die platenspeler is echt gaaf! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kristalkettingen zijn erg mooi! Ik zou voor een amethyst gaan! :) Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de armband vind ik echt onwijs gaaf, zo apart.....daar zou ik ook erg blij van worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dingen!!!! Dat Ikea kastje is echt super leuk!!! En een platenspeler geweldig!! Ik hoop ook later een platenspeler te krijgen!! :) Mijn vader heeft er ook een en die draait regelmatig plaatjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die make-up tafel van IKEA wil ik ook! Helaas heb ik er nog geen plaats voor... Ik heb een spiegelreflexcamera gekocht. Het is inderdaad een grote aankoop, maar als je hem veel gebruikt, heb je er veel plezier aan. Ik heb het me nog geen seconde beklaagd! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhh wat een wishlist! May your dreams come true!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie wishlist heb je gemaakt voor je verjaardag. Ik hoop dat je eindelijk je Canon camera krijgt ik heb hem zelf ook en kan niet meer zonder. Mooi de armband met sterrenbeelden erop, heel subtiel en classic. En de make-up tafel is een droom van elke beautyblogger denk ik ook voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige wishlist! Dat make-up tafeltje is zo mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super toffe wishlist! Dat je er maar veel van mag bezitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige wishlist! Ik vind de crystal kettingen fantastisch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke wish list! Hopelijk kan je er na je verjaardag veel van af vinken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die toilettafel vind ik ook geweldig! Alleen jammer dat je er niet zoveel in kwijt kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wouw wat een leuke items... hopelijk krijg je er een boel:D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke items! Hopelijk krijg je wat je wil (:

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb je voor die halsketting al gekeken op keijewelry.com? Niet echt goedkoop, maar 't is maar één keer je verjaardag ;-). Ik heb er ééntje van hen die ik elke dag draag en die is echt onverwoestbaar. 't Is deze:

    http://www.keijewelry.com/collections/necklaces/products/chrysocolla-point-necklace-petite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach super lief zeg! En inderdaad prachtig exemplaar. Jammer genoeg is hij net uitverkocht..
      Ook zou ik liever gaan voor een amethyst (wit/doorzichtig), deze kan ik met meer outfits combineren :)
      Wel ga ik verder een kijkje nemen op hun site, bedankt!

      Verwijderen
  20. Wel een hele leuke list :-D

    Xoxo
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie wishlist! Ik wil zelf ook nog eens een goede spiegelreflex camera aanschaffen, lijkt me zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die cardigan lijkt me heerlijk!!! Lekker warm en zacht. Leuke lijst. Altijd leuk om dit soort lijstjes te maken he!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Aah wat een leuke wishlist! En wat leuk dat je naar aanleiding van mijn review een boek wil :) Goeie keus ook, Throne of Glass is fantastisch! Zo'n crystal ketting vind ik ook prachtig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die kaptafel is echt prach-tig en een camera staat ook wel op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen