zondag 27 december 2015

Shoplog: Action, Big Bazar, New Look


In december ben ik enkele keren gaan shoppen. Vooral om al die kerstcadeautjes te vinden maar soms ook eens gewoon voor mezelf. Deze maand is altijd een moeilijke maand om echt eens lekker te gaan winkelen. In januari zijn het natuurlijk solden en dan is er een grote kans dat alles wat je gekocht hebt in december dan aan een veel lagere prijs staat. Daarom heb ik ook dingen gekocht die ofwel niet in solden zouden staan of gewoon nu al aan een heel redelijk prijs staan. Omdat ik steeds kleine aankoopjes deed heb ik gewacht tot het einde van de maand zodat ik in één artikel meteen alles zou kunnen laten zien. Daarom vandaag een shoplog van de aankopen die ik heb gedaan over de hele maand december.


Action

Curious van Britney Spears - Body Polish: €1,99
Max & More Absolute Nudes - oogschaduw palette: €1,99
Maybelline The Rocket Volume Express - Mascara: €5,99


Big Bazar

Nivea Soft - Hydraterende créme: €3,99
Revlon - Lipgloss: €2,99


New Look

Hoge laarzen: €16,00
Kerstpull: €14,99
Muts: €9,99

Met de hoge laarzen en de kerstpull had ik geluk omdat die net in aanbieding stonden. Zo waren de laarzen normaal €50! Misschien zijn ze dus nog meer afgeprijsd in januari, maar dan kan ik altijd het risico lopen dat er mijn schoenmaat niet meer zou zijn. Dus besloot van ze toch nu al te kopen. €16,00 vind ik trouwens helemaal niet zo duur voor mooie laarzen.

10 opmerkingen:

  1. Leuke laarzen en wat is dat goedkoop zegt. Ik heb ook een tijdje geleden bij Action een palette gescoord. Kan ik echt niet laten liggen. ;-) Voor nog geen twee euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die trui heel gaaf. Leuke aankopen heb je gedaan en 16 euro is echt weinig geld voor zulke laarzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes! Vooral je laarzen vind ik erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke items :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die trui, die is echt geweldig....natuurlijk zijn je andere aankoopjes ook heel erg leuk, maar die trui die liet mij echt heel erg lachen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die laarzen en die trui LOVE IT! ziet er goed uit liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha die trui, toffe tekst. Leuke items heb je geshopt. Heel erg veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen