maandag 21 november 2016

Morphe Brushes 35F Oogschaduw palette


Na heel lang wachten kreeg ik enkele maanden terug het 350 palette van Morphe Brushes in de bus. En wauw wat was dit een aanrader hoor. Het was maar een kwestie van tijd tot ik opnieuw een palette van dit fijne merk zou kopen en dat heeft niet al te lang geduurd. Ik heb opnieuw wat moeten wachten omdat hij echt overal uitverkocht was. Maar toen ik eindelijk een mail had gekregen ben ik meteen gaan bestellen en een dagje later kreeg ik al het 35F oogschaduw palette thuis bezorgd.


De verpakking is net hetzelfde als het 350 palette. Persoonlijk ben ik hier niet zo een grote fan van. De voordelen zijn dat hij erg licht is en dun, dus makkelijk om mee te nemen. Maar langs de andere kant voelt de verpakking erg plastiek aan. Binnen in het palette gaat er ook heel wat ruimte verloren door de onderkant van het deksel leeg te laten. Hier hadden ze naar mijn gevoel makkelijk een spiegel in kunnen plaatsen. Het palette is best groot dus had dat een mooie grote spiegel kunnen zijn waar je jezelf makkelijk in kon opmaken.



Het palette telt 15 oogschaduw kleuren. De eerste vier rijen zijn allemaal kleuren met shimmers. Op de onderste rij zijn het allemaal matte en vooral nude kleuren.



Het pallete 'Fall into Frost' heeft zijn naam niet gestolen. Alle kleuren in dit mooie palette doen me denken aan de kleuren van de herfst tijdens een mooie natuurwandeling. Jammer genoeg geeft Morphe Brushes hun kleuren oogschaduw geen naam. Dat vind ik soms echt zonde, bij dit palette hadden ze echt een paar mooie herfstnamen kunnen bedenken.


De eerste rij


De tweede rij


De derde rij


De vierde rij



De vijfde rij



Dit is de look die ik met het palette gemaakt heb. De combinaties die mogelijk zijn met dit palette zijn echt eindeloos. Ik koos voor een wat roos/bruine ooglook. 


Opnieuw ben ik heel blij met dit palette van Morphe Brushes. De pigmentatie is zoals je kunt zien echt prachtig. De oogschaduw blijft lang mooi zitten en ik ondervond ook helemaal geen fall-out tijdens het aanbrengen. De kleuren die ik tot nu toe gebruikt heb blenden ook heel makkelijk en de pigmentatie blijft ook bij het aanbrengen top. Helemaal goedgekeurd dus. Volgens mij wordt dit mijn favoriete palette tijdens de herfstperiode. 

Ik kocht dit palette bij Boozyshop voor €27,99. 

9 opmerkingen:

  1. Wauw, dit ziet er werkelijk prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wauw ik vind dit palette zo mooi! hij staat nog steeds op mijn wishlist! je hebt er trouwens een prachtige look mee gemaakt! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan het mij voorstellen, wat een mooie kleuren en het staat je geweldig!Mooie look heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtig palette! ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een pigmentatie! Onwijs mooi! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaauw wat een prachtige palette en dit pigmentatie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke palette. Hier heb je echt genoeg om zoveel looks van te maken. Ik kan me goed voorstellen dat je hier heel blij mee bent. Mooie look heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De verpakking vind ik niet zo bijzonder, maar de pigmentatie van de oogschaduws ziet er goed uit! Je look staat je ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen